Rondvaart met Heicondias

Allereerst is er natuurlijk het prachtige eiland Tiengemeten, waar u kunt wandelen en fietsen. Bent u minder goed ter been dan is er de mogelijkheid van een rondrit in een golfkartaxi of met paard en wagen. Maar ook een museumbezoek (Landbouwmuseum, Rien Poortvlietmuseum) of een lekkere lunch of diner (bij Herberg Tiengemeten of bij Pannenkoeken bij Hèlène) behoort tot de mogelijkheden Wij kunnen u hier afzetten, voorafgaand of gevolgd door een rondje varen om het eiland. U kunt ook bijvoorbeeld een lunch of barbecue aan boord gebruiken, de keuze is aan u! Heeft u wat te vieren in de herberg? Onze boot is een uitstekende optie voor het vervoeren van u gasten direct naar de herberg, zodat ze geen kilometers hoeven te lopen!

Veel gevraagd is ook het rondje Hoekse Waard. Wij horen veel dat mensen al heel hun leven op het eiland wonen, maar er nog nooit omheen gevaren zijn! Dit rondje is een leuke, bijzondere manier om de Hoekse Waard van een andere kant te kijken. Het rondje Hoekse Waard is een dag vullend programma waarbij u aan boord kunt lunchen, of ergens langs de route van boord kunt gaan voor een lunch of diner.

Willemstad is ook een leuke optie om aan te leggen met het schip. Deze tocht is bijvoorbeeld te combineren met een rondje Tiengemeten. Willemstad is een oude vestingstad met veel bezienswaardigheden, een jachthaven en tal van gezellige restaurantjes.

Heeft u trouwplannen? Denk eens aan een rondje varen met u gasten, voor of na de plechtigheid. Er is al menig bruidstaart bij ons aangesneden! Ook vervoer van en/of naar de trouwlocatie is uiteraard mogelijk.

Naast deze recreatieve mogelijkheden wordt de Heicondias ook steeds vaker ingehuurd door bedrijven om bepaalde werkzaamheden uit te voeren. U kunt dan denken aan het tijdelijk overnemen van een andere veerdienst (bijvoorbeeld de vervanging van de fast ferry in Hoek van Holland) of het tenderen naar grotere schepen.

Dit zijn slechts enkele suggesties. Heeft u zelf een idee, overleg gerust met onze schipper. Er is veel mogelijk!

Voor meer informatie:telf.

Huib Bijl 06-10951895